Saturday, August 7, 2010

Mika kontsert Tallinnas

Mika käis siis 3. augustil Tallinna Lauluväljakul kontserti andmas.. Ma võin ausalt öelda, et see oli üks mu elu parimatest elamustest. Siiamaani ei saa ma aru, kuidas on ühel inimesel nii palju annet ja kuidas ta saab veel nii ilus lihtsalt olla!! Tõesti.
Kell 18.00 avati väravad ja samal ajal sadas paduvihma. Olime läbivettinud, kuid see kõik oli seda väärt!!
Mika tuli lavale kell 21.30 ja kohe alguses vajus mu suu lihtsalt nii lahti, et ma kahtlen, et see veel rohkem lahti saabki minna. Ta laulab lihtsalt nii hästi (ja seda nii live'is kui ka stuudios) ja peale selle näeb ta lihtsalt üliarmas ja puhas ja ilus välja ka.
Esimene lugu oli "Relax, take it easy". Terve selle aja rahvas lihtsalt hullus, see ei ole võimalik, kuidas kõik kisendasid ja karjusid ja hüppasid ja kaasa laulsid. Edasiste lugude järjekorda ma küll ei mäleta, aga kõik hitid tulid esitamisele.
"Happy ending" jättis siiski kõige sügavama mulje, võibolla just nende mullide pärast, mida kõik külastajad suures koguses oma mullitajatest välja puhusid. ma ei oska kirjeldada seda tunnet, mis minust läbi käis, kui kõik need mullid taeva poole tõusid. neid mulle oli miljoneid ja need kõik olid seal üleval, meie peade kohal ja see lihtsalt oli liiga vägev elamus.
Olen kindel, et need 400.- on kõige paremin kulutatud raha.. siiani!

- kista.

No comments:

Post a Comment