Saturday, August 14, 2010

The Last Airbender (2010)

Režissöör: M. Night Shyamalan
Osades: Noah Ringer, Dev Patel, Jackson Rathbone, Nicola Peltz, Shaun Toub Cliff Curtis, Aasif Mandvi jpt..
Žanr: action, fantasy..

Film tehtud siis anime-sarja "AVATAR: The Last Airbender"i järgi. Räägib väiksest poisist Aangist (Noah Ringer) kes jookseb munkade juurest ära, kui saab teada, et ta on Avatar, ehk inimene, kes suudab valitseda kõiki elemente. Ta jäätub sajaks aastaks, ning Katara (Nicola Peltz) ja Sokka (Jackson Rathbone) leiavad ta. Aang ei tea midagi sõjast, mida on alustanud tulerahvas. Prints Zuko (Dev Patel) on otsinud oma onuga Iroh (Shaun Toub) Avatari juba kolm aastat, sest ta isa, tulekuningas Ozai (Cliff Curtis) pagendas ta Tulekuningriigist.
Aang aga ei oska taltsutada muud kui õhku, seepärast läheb ta koos Sokka ja Kataraga Põhja veehõimu juurde, et sealt master leida. Toimub lahing tulerahva ja veehõimu vahel.
Pärast Avatari tagasitulekut leiab terve maa jälle lootust, et tulerahvast võib alistada.

Ma ootasin sellelt filmilt tõesti palju. Olen Avatari (multikat) näinud juba mitmeid kordi otsast lõpuni ja ma lootsin, et film tuleb sama hea kui multikas. Aga nii palju siis sellest.
Selle filmiga oli lihtsalt totaalselt mööda pandud.
Esiteks ei oska Nicola Peltz näidelda. Ta on sama hea kui minu vanaema või halvemgi veel. Mulle jäi tunne, nagu oleks ta paberit käes hoidnud terve filmi aja ja sealt lihtsalt oma laused maha lugenud. Täielik null minu silmis.
Teiseks ei teinud Sokka üldse nalja. Kogu tema olemus selles multikas on hoida positiivset joont, olla sõjast nii huvitatud ja teha plaane. Mängida lolli ja teha nalja. Mida Sokka filmis tegi? Ta isegi ei MAININUD oma bumerangi, mitte ühtegi korda!! Täielik möödapanek!!
Kolmandaks olid kõik asjad seal nii lahti seletatud. Ma saan aru, et need, kes pole multikat näinud ei saaks muidu midagi aru. Aga LAS TA SIIS OLLA NII! Film peaks eelkõige keskenduma sellele, et ta oleks võimalikult sarnane sellele, mille järgi see on tehtud. Mina pettusin!
Neljandaks ei joo onu Iroh piisavalt palju teed ja pole piisavalt paks. Ta ei aja elutarka juttu ja ei mängu lauamänge ja ei ürita oma õudsa häälega laulda. Ka pole tal patsi!
Viiendaks pole prints Zuko armi kohe absoluutselt näha. Seda peaks luubiga otsima. Ja kui sa ei tea, et tal üldse mingi arm on, ei saagi seda teada. Ah ei, mis ma räägin, muidugi saab.. sest kõik on ju ÄRA SELETATUD!!! Ja tal pole ka patsi!!!!!! Nüüdseks olen sügavas masenduses.
Kuuendaks hääldavad ja "Aang" ja "Avatar" ja "Iroh" nagu inglased. ehk siis.. aa'd ja ii'd on nagu eestlastel. OUU. SEE EI KÄI NIII!!!
Seitsmendaks tõmblevad nad liiga palju enne, kui nad üldse midagi taltsutada saavad. Nad teeksid nagu mingeid indiaanlaste tantse seal.. väga masendav.
Kaheksandaks.. tulerahval on vaja TULD selleks, et nad seda taltsutada saaksid.. Käivad igal pool oma tõrvikutega. EI!! SEE EI OLE NII!! Nad teevadki tuld mittemillestki! Tropikari!
Üheksandaks ei lõppe film üldse nii, nagu ta peaks. Ma ei näinud mitte ühtegi suurt koletist seal, kus ta oleks pidanud olema. Ja pärast Avatar State'i ei kukkunud Aang kokku. Peale selle oli seal ainult mingi suur laine, mis isegi ei TEINUD midagi.. lihtsalt hirmutas!
Kümndendaks ei ole Aangi nool üldse nii tume kui ta peaks.. ja ta räägib, et selle saamiseks peab ta neli päeva mediteerima.. DROP DEAD.. !

Möödapanekuid oli veel.. ja küllaga!
Mina seda filmi ei soovita, ausalt!

- kista.

No comments:

Post a Comment