Monday, August 9, 2010

Dirty Dancing (1987)

Režissöör: Emile Ardolino
Osades: Jennifer Grey, Patrick Swayse, Jerry Orbach, Cynthia Rhodes, Jack Weston.. jpt
Žanr: draama, romantika..

Baby (Jennifer Grey) veetab oma suve koos perekonnaga rikaste suvelaagris, kus kohtub tantsuõpetaja Johnnyga (Patrick Swayse). Nad armuvad, kuid nende suhe ei ole nii kerge, sest Baby kardab rääkida oma isale, et tema poisiks on tööklassi kutt, kes töötab suvelaagris ja Johnny ei tohi oma "õpilastega" intiimsuhtesse astuda.
Lõpuks saavad kõik probleemid lahenduse ja noored on õnnelikud..

Film mis tõesti jõudis minuni (ja kohe esimese korraga). Otsustasin seda filmi vaadata kahel põhjusel:
1) Dirty Dancing UK tõsieluseriaal on nii äge!!!!
2) See film oli top 50 best romance movies listis!!
Igataes olen ma väga rahul, et ma seda filmi vaatasin.. ja ma ei kahetse üldse, et pidin kaks tundi ilma internetita elama, et see film endale saada..
Filmis on kõik olemas.. (mu põhilause vist).. kuid see on tõesti hästi tehtud. Neil on lahendamata probleeme.. Baby on issi-tüdruk ja mitte just vähe ära hellitatud. Tema õde ajab lootusetult taga alati nõmedaid poisse ja tagatipuks arvab Johnny, et Baby on liiga lapsik ja ei mõista maailmaprobleeme.
Probleeme seal on, armastust seal on ja tantsu on kohe väga palju..
Tänu sellele filmile tahan minagi nüüd osata tantsida!! :)

- kista.

No comments:

Post a Comment