Tuesday, January 11, 2011

jänese/roti/küüliku/lamba... MIDAIGANES.. ehk lühidalt: MÜTSIDEST

Nii.. olen Tartus elanud nüüdseks.. mis? 4 ja pool kuud? Kõik algas kenasti, kuni ühel ilusal jahedal sügishommikul nägin oma "kodubussipeatuses" Eedeni lähedal seismas ühte endast natuke vanemat näitsikut mingi imelik karvane müts peas. Kujutate ette, sellel mütsil olid FOR REAL kõrvad.. ja kui suutsin edasi liikuda märkasin veel, et SELLEL OLI SABA?! Vahtisin vist toda tšikki for real ammuli suuga ja lihtsalt ei suutnud uskuda.. miks peaks keegi panema pähe sellise mütsi, millel on kõrged jänesekõrvad ja.. saba? läksin bussile..
Paar päeva hiljem nägin ühte väikest tüdrukut sellist mütsi kandmas, ta ei olnud kindlasti vanem kui 5 aastat, ja ta oli nii nunnu selle mütsiga, mis siis, et see oli täpselt samasugune kui too eelmine. Talle andsin selle kandmise selgeks.
Siis hakkas talv tulema, ja neid mütse sigines juurde. Lihtsalt sigines juurde.. igal nurgal võib neid juba näha, see on hullus! Ja ma veel arvasin, et sain metsast linna kolitud, yeah right, see on ju veel hullem. Vanast ei näinud ma vähemalt uksest välja astudes kohe jäneseid..
Mingiaeg avastasin, et neid mütse ei ole mitte ainult jäneseid, vaid ka ROTTE!!! No palun vabandust, MIS MAAILMAS TOIMUB? Minuni kohe üldse ei jõua kohale, miks peaks keegi pähe panema koleda karvase asja, millel on ROOSA ROTISABA TAGA.. see näeb välja nagu soolikas, mis ta peast välja ripub. Õudne, ma rohkem ei suuda kommenteerida.
Patrake mida tahate- mütside kandjad- minu seisukohta te ei kõiguta. Jah, väikeste laste peas on need nunnud, aga miks, miks kuradi pärast peaks mõni täiskasvanud inimene omale sellise asja pähe panema? Oleks see siis vähemalt päris, no ei. Mingist kunstkarvast kokkukäkerdatud kole junn, millel on saba ja kõrvad.
Siit minu palve:
Kallis inimene,
palun mõtle enne, kui sa omale midagi karvast pähe topid. Jah, ma saan aru, et mõne mõistus tõesti ei küündi üle kuue aasta (ja sellises vanuses on see müts isegi aksepteeritav) aga ehk vaataksid enne peeglisse, kui midagi nii õudsat omale pähe kisud. Ma isegi ei hakka küsima, mitusada eurot sa selle mütsi eest välja käisid, sest ma lihtsalt sõna otseses mõttes oksendaksin oma varbad täis.
Palun, PALUN kuula oma kaasmaalasi ja ära pane omale sellist jõledust pähe!
Aitäh!

Ma olen näinud koledaid mütse, aga niii koledat pole ma mitte, MITTE kunagi näinud.

kista.

3 comments:

  1. rotid ja jänesed paljunevad ju kiiresti nii et pole ime et neid wannabe bugs bunny'sid vms igast august välja ronib.

    ReplyDelete
  2. Päkapikumütsid on teine asi mis mind terve detsembrikuu närvi ajasid... VÄK!

    PS. aktsepteeritav.

    ReplyDelete