Thursday, November 18, 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows, part 1 (2010)

Režissöör: David Yates
Osades: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Bill Nighy, Ralph Fiennes etc..
Žanr: action, adventure, fantasy

Filmi alguses püüavad Harry, Ron ja Hermione lahendada Voldemorti surematuse saladuse, et leida viis ta hävitamiseks. Omapead, ilma oma professorite nõuanneteta ning Dumbledore’i kaitseta, peavad nad lootma üksteise peale rohkem kui kunagi varem. Ent nende ümber liiguvad pimeduse jõud, mis ähvardavad neid lahku kiskuda.
Samal ajal on võlurite maailm muutunud ohtlikuks paigaks, sest kardetud sõda on alanud. Voldemorti surmaõgijad on haaranud enda kontrolli alla nii võlukunstide ministeeriumi kui ka Sigatüüka kooli, vahistades kõik, kes neile vastu hakkavad. Surmaõgijatel on üks eesmärk: tabada Harry Potter ja viia ta Voldemorti ette… elusalt. Harry ei ole enam aga poisike ja teab, et viimaseks võitluseks on ta valmistunud alates päevast, mil astus esmakordselt sisse Sigatüüka kooli.

Ma pean ütlema, et ei loe näinud kõiki Harry Potteri filme, rääkimata kõikide raamatute lugemisest, kuid see saaga on mulle alati meeldinud.
Nüüd, rääkides just sellest filmist, pean ma sügavalt järele mõtlema, mida ma ütlen. Ma ei tea, kas seal oli kõik nii nagu raamatus, kuid kui ka ei olnud, oli see film super. Ma ei täheldanud kordagi, et see oleks kasvõi minutikski venima kippunud või et (hoolimata juba hilisest tunnist) uni oleks peale tikkunud.
Võin vaid öelda, et film oli äärmiselt professionaalselt tehtud, kõik oli detailideni välja mõeldud. Kõik klappis ja seda oli ainult rõõm vaadata.
Mina ei käinud seda küll vaatamas 3D ekraanil, ja ei jäänud ma vist ka eriti millestki ilma. Jah, 3D ekraanil oleks mõni koht olnud väga muljetavaldav, kuid enamuses oli film siiski parem 2D ekraanil.
Pean veel mainima, et film tõesti tundub nagu päriselu, kuigi seal on haldjad, härjapõlvlased, võlurid ja kaheks jaotunud maailm. Kuna ta on algselt juba nii hästi kirjutatud (raamat) on filmi veel eriti super teha.
Mulle meeldis, väga meeldis. Soovitan kogu oma südamepõhjast!
Ootan juba filmi teist osa! (alles suvel!)

-kista.

No comments:

Post a Comment