Monday, July 26, 2010

Õhtusöök Viiele

Ma alguses lootsin, et inimesed tegid nalja, kui nad sellise saate eetrisse lasid, et noh naerame ühekorra ära. Ja siis see jäi. Ma ei suuda ette kujutada seda idiooti, kes sellise idee peale tuli.. "Oh, teeme saate sellest, kuidas üks inimene teeb neljale võõrale süüa ja siis naerame, kuidas nad üksteist mõnitavad ja üksteise peale karjuvad. Ma lihtsaltei mõista, mis selle saate mõte on? Et teised idioodid ka näeksid, kuidas mingid teised idioodid üksteist mõnitavad...
Ja siis need köögid, kus nad oma külalistele süüa teevad. No tule taevas appi!! Kuidas nad üldse julgevad endale kaamera tuppa lasta, kui nende tuba näeb välja hullem kui minu kelder? (uskuge mind, minu kelder näeb ikka väga hull välja ja sinna ei lubaks ma ka natukenegi kaugematel tuttavatel sisse piiluda, rääkimata tervest Eestist!)
Ja mis teema nende vahekommentaaridega on? Mingi imeliku häälega mees üitab võimalikult ilmekalt mitte eriti naljakaid lauseid sinna vahele toppida.
Ma hakkasin juba vaikselt lootma, et Eesti saated hakkavad paremaks muutuma, nii palju siis sellest. Jään siiski mujal filmitud saadete ja filmide juurde.

- kista.

2 comments:

  1. Mmmmm, ma olen su keldrisse sisse piilunud ja see polegi nii hull, kui sa arvad. Olen hullemat näinud.

    ReplyDelete
  2. Kista, ma olen sinuga niii ühel nõul, mis sa sellest saatest räägid.

    ReplyDelete