Wednesday, July 14, 2010

Almost Famous (2000)

Režissöör: Cameron Crowe
Osades:Billy Crudup, Frances McDormand, Kate Hudson, Jason Lee, Patric Fugit, Zooey Deschanel..
Žanr: draama, muusika, 70's..

Film räägib keskooliõpilasest Williamist (Patric Fugit) kes saab võimaluse kirjutada Rolling Stone Magazine'ile artikkel bändist Stillwater. Bändiga tuuritades saab ta sõpradeks bändi kitarristi Russell'iga (Billy Crudup) ja nende suurima fänni Penny Lane'iga (Kate Hudson), kellesse William lootusetult ära armub. Bändiliikmete omavahelised tülid ja managerivahetus toob artiklisse ainult rock'n'rolli juurde.

Kui ma alguses vaatasin, et film kestab 2 tundi ei olnud ma päris kindel, et ma seda üldse vaadatagi viitsin. Samas köitis mind kõik, mis ma selle filmi kohta uurinud olin (väga paljud on öelnud, et see on parim muusikast tehtud film).
Kartsin, et film venib, kuid see lõppes enne, kui see alanudki oli. Filmis olid kõik vajalikud stseenid: närvesöövad, südant sulatavad, külmavärinaid tekitavad.
Vahepeal olid mõned segadusttekitavad kohad ja paar asja jäi arusaamatuks, kuid see on vist enamustes filmides nii?
Igatahes mul ei ole mitte midagi halba selle filmi kohta öelda, mis tähendab seda, et film meeldis mulle väga. Nad kandsid retro riideid ja tegid õiget old-school rocki, mis tähendab seda, et ilmselgelt oli see film äge!
igatahes mina soovitan kõigil seda vaadata, väga soovitan!

kista.

No comments:

Post a Comment